torstai 8. syyskuuta 2011

MY EGO IS BIG, I DON'T GIVE A SHIT


Moves Like Jagger - Maroon 5 featuring Christina Aguilera
IMG_6240
IMG_6307
IMG_6271
IMG_6273
IMG_6246
asasas

Heheh, tuun todennäkösesti katumaan ton alimman kuvan julkasua, koska näytän nois molemmis iha joltai nii järkyttävältä. Ja mun hiukset ei oo oikeesti kummassakaa nois kuvis noi tummat :o Mutta siis tos jotai sneakpeakii noist uusist hiuksist, jotka ei oikee kyl näytä tolta ku toi muoto menee jotenki hassusti, mut anyway. Tänää siivoiltii vaatekaappei, jääkaappi ja vaatehuone. Tuli aika puhasta jälkee! Sit sain mun yheltä kummitädiltä etukäteis rippilahjaks ihanan "ristin" joka ei ees näytä ristiltä vaa joltai kukalta. Tiiän, kukaa ei tajuu mitää näist mun selityksist. Lisäks tänää oli se liikkapäivä ja mun jalat on melkei irti ku kävelin tyylii 7 kilsaa, tai enemmä! :---( Muttajuu... Nyt meen kattoo telkkaa jos sielt tulis jotai kivaa. Moimoooi!

9 kommenttia:

  1. Uhh noi hiukset on ihanat♥ sopii sulle tosi hyvi :D http://www.youtube.com/watch?v=8ToEB8yra2E <- toi on muute papapaparempi ku se alkuperäne, oli ihan pakko tulla mainostamaa sulleki ;););)) mun kommentti on jotain niin järkevää, tiedän ;D ota kuva hei siit rististä :D

    VastaaPoista
  2. Salla: Ouhh toi on kyl paaaljo parempi :---D Ja kiitti! Joo ja unohin kuvata sen mut tänäähä sä sen näät ;---))

    VastaaPoista
  3. SUN HIUKSET ON TÄYDELLISET!!<3<3 Kiva postaus muutenki :D

    VastaaPoista
  4. mä tajusin ton risti-selityksen ^^ sain itekkin semmosen ja son varmana ihan samanlainen :D

    VastaaPoista
  5. Vai 7 kilsaa! :D Me rämmittii jossai mettäs 12 kilsaa heti ekal viikol! :D

    VastaaPoista
  6. Onks tossa ekassa kuvassa 2 kännykkää päällekkäi ja onks molemmat sun? Ja kuvaaa tosta rististä? (:

    VastaaPoista
  7. Lilli: Hyvä et joku tajus :DD Laitan kuvan nii saat nähä :---)

    Ano: Heheh :''D

    Anonyymi: On siinä, kumpikaa ei oo mun XD Vaan mu kavereiden. Toki voin laittaa huomen kuvan siitä ristist ;)

    VastaaPoista
  8. ihana toi sininen kännykkä! merkki ja malli? :)

    VastaaPoista