keskiviikko 5. joulukuuta 2012

STILL ALIVE

IMG_8190 IMG_8179 IMG_8193 IMG_8162 IMG_8181-tile IMG_8167 IMG_8175 IMG_8151 – Kopio

Heissan! Ja joo, tiiän, tiiän, en oo postannu reilusti yli kuukauteen! Hui, minne se aika meni. Ei vaan oo ollu inspiraatiota
keskittyy tähän bloggailuun, niin tää on jääny sit "vähän" taka-alalle. Lopettamassa en kuitenkaan missään tapauksessa
oo! Kuukausi on vierähtäny koulujuttujen parissa ja rentoillen, tokasta koeviikostaki on selvitty hengissä. Alotin joku
kuukausi ja rapiat sitte aknelääkekuurin ja voin sanoo et oon nii ilone näist tuloksist. Vaik kuurii on viel yli puolet jäljellä,
oon jo nyt tosi tyytyväine. Huomenna on itsenäisyyspäivä ja saa ottaa ihan rennosti, perjantaina on sit parin kaverin
synttäribileet ja niihin oon sitte menossa. Tos yhessä kuvassa näkyy tommone ihana SNÖ:n "timantti" koru, jonka äiti
osti mulle laivalta, ihan täykky tos ton Thomas Sabon vieres! Oon päässy myös ihan joulufiilikseen vähä sisustelemal tätä
huonetta talvisemmaks ja kuuntelemal kaikkii joulubiisei. Ah, ihanaa! Aivan mahtavaa joulukuuta teille kaikille, ihanaa
et jaksatte seurata tätä kakkaa blogia :c Heipsun!

2 kommenttia:

  1. Ihanaa ku postasit pitkästä aikaa! :) Ite oon kanssa aknelääkekuurilla ja vielä tammikuuhun asti kestää ja kyllähän tää on jo jonkun verran auttanu. Mikä lääke sulla ettei vaan oo sama? Ja kauan sun kuuri kestää?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, kiitos! Oricyclin tais olla sen lääkkeen nimi :) Kuuri kestää niin kauan kunnes lääkkeet loppuu, tossa on vissiin joku 100 pilleriä tossa purkissa :D Nyt oon noin puolivälissä :)

      Poista