lauantai 27. lokakuuta 2012

FALLEN LEAVES AND THE FIRST SNOW

IMG_8141 IMG_8147 IMG_8139 IMG_8113 IMG_8123 IMG_8134 IMG_8130

Heippahei! En muista millon viimeks postasin tänne, joten siit on ihan liian pitkä aika. Syyslomakin tuli ja meni, enkä
oikeestaan tehny mitää. Käytiin kaveriporukan kans kattomas Paranormal Activity 4, mikä oli mun mielestä paras tosta
koko leffasarjasta. Koeviikon tulokset tuli maanantaina ja läpäsin kaikki paitsi matikan, jonka uusinta on sit ylihuomenna,
kaikki sormet ristiin että saisin tällä kertaa ees vitosen siitä! Ja sitten asiasta seuraavaan; tossa ensimmäisessä kuvassa on
ne mun "uudet" syysnilkkurit, oon jo näköjään ehtinyt likaamaa ne... Onneks tota mutaa ei enää kauan nähä, ku ensilumiki
tippu tossa pari päivää sit täällä Helsingissäkin. Nyt viikonloppuna oon yrittäny lukee matikkaa, käyny saunas, kattonu
Walking Deadia, poltellu kynttilöitä ja tehtii myös äitinkaa hampurilaisii, mumps! Nyt vois jatkaa tota Walking Dead maratonia
peiton alla ja kohta ruveta nukkumaankin, ihanaa talven alkua kaikille! :)

10 kommenttia:

  1. aa The Walking Dead on ihan paras!! :D oot tyylii ainoo jonka tiedän kattovan sitä mun siskon ja parhaan kaverin lisäks, haha! kiva blogi muutenki :)

    veeratittonen.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. oliks toi lumikki ja metsästäjä hyvä? :D

    VastaaPoista
  3. mist noi mustat nilkkurit on ? :)

    VastaaPoista
  4. milloin uutta postaustaa? :c

    VastaaPoista
  5. ootko jättäny blogaamisen kokonaa ku pitkään aikaan ei oo tullu minkäänlaista postausta?

    VastaaPoista