keskiviikko 12. syyskuuta 2012

AUTUMN

kollaasi blogiin

Hola! En tosiaa oo ottanu paljoo kuvii nii kasasin kollaasin noista vähäsistä kuvista. Ne sisältää aika hyvin tän ja viime
viikon tapahtumat, joita ei siis ole ollu muitaku se et olin siel Annal viikonloppuna. Oli kyl nii parast päästä näkee sitä
apinaa. Oli taas nii kovat jutut, ku pääs iha omanlaisee seuraa. Katottii liikaa täykkäreit, käytii kaupas, tehtii ruokaa,
juteltii ja chillailtiin siel, pidettiin siis aika rento viikonloppu. Viikolla oon ollu koulus, tehny läksyi ja sitä ihan perus settii.
Äitin kans ollaa leivottu kaikkee hyvää ja käyty lenkkeilemäs. Ja ofc on kattonu iha liikaa Pretty Little Liarsia, jaksoja siel
on ladattuna 23... Mis mun elämä? :D Sain uuen koneen tossa maanantaina ja oon nii ilone ku ei tarvi kestää sitä vanhaa
romuu. Täs toimii jopa kaikki näppäimet, woah. Nyt voisin alkaa siivoilemaan tätä huonetta tai tehä jotai muuta hyödyllistä.
Heippa ja hyvää loppuviikkoa ihanaiset!

1 kommentti:

  1. Sulla on kiva blogi ja oot tosi nätti! (: Jäädään mun frendin kanssa sun lukijoiksi. :)

    http://priwate.blogspot.fi/

    VastaaPoista