torstai 21. kesäkuuta 2012

I'D GIVE AWAY A THOUSAND DAYS JUST TO HAVE ANOTHER ONE WITH YOU

Play > Cascada - Summer Of Love
IMG_8608
IMG_8569
IMG_8597
IMG_8610
IMG_8587
IMG_8616
IMG_8504
IMG_8572
IMG_8564
IMG_8601
IMG_8638
IMG_8628
IMG_8593
IMG_8592
IMG_8621
IMG_8635
IMG_8603
IMG_8571
IMG_8573
IMG_8605
IMG_8591

Heipodei! Oon tosiaan nyt ollu kohta viikon täällä Kalajoella, tekemistä ei niin hirveesti oo ollu, mutta muuten on ollu iha jees. Enimmäkseen oon ollu koneella tappamas aikaa, sit oon piirtäny ja kattonu telkkaria. Tänää käytiin hakemassa purkit ilmasta Ben & Jerry'siä, mulle siunaantu purkki tota uusinta Oh my apple pietä. En ollukkaa sitä viel maistanu, olihan se hyvää mut ei yltäny lemppariks! Parit viimepäivät sää on ollu ihan hirvee, satanu kokoajan, jne. Tänään alko näyttää jo vähän paremmalta, aurinkoki paisteli hiema. Huominen juhannus menee sitte kai ihan chillaten vaa, ei oo mitää suunnitelmia, tai semmosii... Hirvee himo päästä shoppailemaan, mut tääl puskassa ei oikeen oo mitään kauppoi, pitää vaa venaa et pääsen himaa. Hirveetä ku en oo kahtee viikkoo ostanu yhtää mitää, okei ostin mä ton kasvojenpesuaineen. Anyway, nyt palailen kattomaan Keeping up with the Kardashians ohjelmaa! Puspus ♥

4 kommenttia:

  1. tääl lahes on auringos +40 astetta ja ei pilvenhattaraakaa c: !

    ps. rakastan sun blogiis!

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: Huhhuh, kelpais!! :) Voi kiitos ♥

    VastaaPoista
  3. hei mistä katot sitä Kardashianien ohjelmaa? (:

    VastaaPoista
  4. Ano: Tuolla on kaikenlaisia ohjelmia! Sinne hakuun vaan länttäset "Keeping up with the Kardashians" niin siitä tulee se ohjelma klikkaat sitä, valitset jakson ja siihen tulee miljoona linkkiä, niin etit semmosen joka toimii :)) Tuolta mä oon ainaki kattellu :D Ja sivun nimi on: www.sidereel.com

    VastaaPoista