tiistai 24. huhtikuuta 2012

HANDS UP AND TOUCH THE SKY, CAN'T STOP COS' WE'RE SO HIGH

Play > DJ Fresh ft. Rita Ora - Hot Right Now
IMG_7460 IMG_7483 IMG_7494 IMG_7452 IMG_7461 IMG_7456 IMG_7455 asasasasas

Heippahei kaikki! Alotetaan heti sillä, että sain mun ihanat ihanat kengät, on niitä ootettukki. Ne on ihan täydelliset, kooltaan, muodoltaan, koroltaan ja väriltään, oon kuollu ja päässy taivaaseen! Ja noilla on yllättävän helppo kävelläkkin. Mutta joo, olin tänään pikkuveljen keikalla Gloriassa, käytiin matkalla mäkkärissä herkuttelemassa, keikka meni tosi hyvin oon ylpee veikasta! Ja lisää uutisia, mä sain työpaikan! Vaikka, onhan se aika "paskaduunia", jaan lehtii kaks kertaa viikossa ja saan siitä 50-250€ kuussa. Mut jos rahaa haluu nii sen eteen pitää tehä töitä, ikäväkyllä. Tänää koulussa meillä oli PISA-koe, joka kesti koko päivän. Meinasin oikeesti nukahtaa sinne miljoona kertaa. Olin sit sellaset vähän alle neljä tuntia koulussa ja sitte pääsinki kotiin. Huomenna on onneks ihan tavallinen päivä. Nyt öitä ja puspus!

1 kommentti: