maanantai 14. marraskuuta 2011

IN ANOTHER LIFE I WOULD BE YOUR GIRL, WE US AGAINST THE WORLD

Play > Christina Aguilera & David Guetta - Last Dance
IMG_9592
IMG_9368
IMG_9315
IMG_9468
IMG_9600
IMG_9450
IMG_9113
IMG_9544
IMG_9159
IMG_9397
IMG_9172
IMG_9507
IMG_9586
IMG_9551
IMG_9452
IMG_9482
IMG_9137

Moikka pitkästä aikaa! En oo nyt postaillu, koska mulla oli tet, sit on ollu kokeita ja kaikenlaisii muita huonoja tekosyitä :s Nyt oon kuitenkin taas aatellu ruveta postailemaan hieman useemmin, kun toi mun objektiivin automaattitarkennuskin toimii jotenkuten. Viimeviikonloppuna mä olin siis Annalla käymäs ja oli tooosi ihanaa nähä Annaa pitkästä aikaa! Ei oikeestaan tehty mitään erikoista, juotiin energiajuomia, oltiin koneella, tanssittiin ja kuunneltiin musaa, tällästä perusjuttuu :) Perjantaina sain unelmalaukun, josta vois seuravaan postaukseen laittaa kuvaakin, sit ne kaks paitaa jostain parin viikon takaa vois kans esitellä, vaikka ne onki tainnu pari kertaa jo vilahtaa täällä. Sain kuulla muute ihania uutisia, saan joskus puolen vuoden päästä Mac Bookin, ahhhh! Asiasta kukkaruukkuun, eilen oli isänpäivä ja annettiin isäpuolelle lahjaks Viivi & Wagner-pyyhe, kortti ja ofc hyvää ruokaa, menu oli tällä kertaa: Graavilohicroissantteja, lihapataa ja valkosipuli perunoita ja jälkkäriks suklaatiramisua, nam! Eikai mulla muuta kerrottavaa ollu, yritän tällä viikolla saada vielä ainakin yhen postauksen aikaan. Puspus ♥

4 kommenttia:

  1. löysin linkin facebookista. :3
    kiva blogi ja olin tos samas näytökses tos Paranormal Activity 3ses, rivi 1 :3

    VastaaPoista
  2. pihla: Hyvä! :D Aijaa, Erica ja Veeraki oli siel :)

    VastaaPoista